Известие

Collapse
No announcement yet.

ПОМОЩ не мога да запаля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Еми сутринта си запали без грижи.
    Долях му вода(наложи се почти във всички клетки да долея) - общо събра 700мл.
    Тока на утечка (вързах А-метъра последователно на минуса) - 0.02 с включена аларма.
    Всичко изглежда наред.Още в понеделник ще отида в най-близкия магазин за акумулатори да го замерят.
    Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от mvtodorov
      Еми сутринта си запали без грижи.
      Долях му вода(наложи се почти във всички клетки да долея) - общо събра 700мл.
      Тока на утечка (вързах А-метъра последователно на минуса) - 0.02 с включена аларма.
      Всичко изглежда наред.Още в понеделник ще ида в най-близкия магазин за акумулатори да го замерят.
      А след вчерашната случка зарежда ли го тоя акомулатор или ?
      155 1.8 8v TS & FZR 600

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от hsr
        Първоначално публикувано от mvtodorov
        Еми сутринта си запали без грижи.
        Долях му вода(наложи се почти във всички клетки да долея) - общо събра 700мл.
        Тока на утечка (вързах А-метъра последователно на минуса) - 0.02 с включена аларма.
        Всичко изглежда наред.Още в понеделник ще ида в най-близкия магазин за акумулатори да го замерят.
        А след вчерашната случка зарежда ли го тоя акомулатор или ?
        ами дадоха ми ток с кабели, запалих и това беше - не съм го зареждал.
        Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от mvtodorov
          Първоначално публикувано от hsr
          Първоначално публикувано от mvtodorov
          Еми сутринта си запали без грижи.
          Долях му вода(наложи се почти във всички клетки да долея) - общо събра 700мл.
          Тока на утечка (вързах А-метъра последователно на минуса) - 0.02 с включена аларма.
          Всичко изглежда наред.Още в понеделник ще ида в най-близкия магазин за акумулатори да го замерят.
          А след вчерашната случка зарежда ли го тоя акомулатор или ?
          ами дадоха ми ток с кабели, запалих и това беше - не съм го зареждал.
          Ясно. А понявъртя ли поне някой и друг километър колата да го зареди,щото да няма пак някоя изненада
          155 1.8 8v TS & FZR 600

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от hsr
            Първоначално публикувано от mvtodorov
            Първоначално публикувано от hsr
            Първоначално публикувано от mvtodorov
            Еми сутринта си запали без грижи.
            Долях му вода(наложи се почти във всички клетки да долея) - общо събра 700мл.
            Тока на утечка (свързах А-метъра последователно на минуса) - 0.02 с включена аларма.
            Всичко изглежда наред.Още в понеделник ще ида в най-близкия магазин за акумулатори да го замерят.
            А след вчерашната случка зарежда ли го тоя акомулатор или ?
            ами дадоха ми ток с кабели, запалих и това беше - не съм го зареждал.
            Ясно. А понявъртя ли поне някой и друг километър колата да го зареди,щото да няма пак някоя изненада
            еми от вчера до днес сам навъртял около 100км в града с множество спирания и паления - няма грижи за сега
            Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

            Comment


            • #66
              ...а-бе зимният сезон си едълъг, и щом е засушавал акумулаторът ти, трудно ще изкараш зимата..а и дизелакът при палене си иска The Power...услушвай се как ти пали сутрин, и малко усетиш ли мъки-махай го..идват празници, а и работа слушам си вършиш...не е приятно нейде на главна улица в кишата и зимната мръсотия, а ти примерно с костюм, или аз му казвам "нови дрехи"...да притичваш около спрялата ти кола -насам -натам за кабелаци и токове...или сутрин-наточен,избръснат,настроен,съсредоточен в началото на пореден житейски ден...ай-деее-е-еее ...е пали, ....половината ти думи ще започват с мамата.... ... иначе, особенно ако покаже нюанси, че се скапва този твай ассс-е,инвестицийка си е, но спестява гадни неудобства...махай го....и "газ и..пета..."/ако пък имаш 6-та...ти си...
              156-2.4-JTD-99;
              156-2.4-JTD-SW-01;

              Comment


              • #67
                Абсолютно същият проблем имах тия дни. Остави ме на една улица. Спирам, гася и после като идвам да паля няма никой. Пробвах с кабели, но не стана, щото на плюсовата клема нали има какви ли не бушони и кабели и не можах явно да дам добър контакт. Оказа се скапан акумулатор. Старият беше оригинален на Ексайд-Алфа Ромео. Смених го във Вантотрейд с АЦ Делко -162,00 (не зная какви х-ки, но моята е бенз.) +32,40 за труд. Не ми се правеха експерименти, щото компа много се шашна, докато пробвах да я запаля и даваше всички възможни грешки и даже май ми се изтриха настройките на ГИ и почна да върви повече от на бенз., ама то така ми светва лампата на инжекциона и харчи много, т.е. утре пак ще съм в бокса.
                2014: Deutschland über alles

                Comment


                • #68
                  Темата е малко старичка, но все пак може ли да ми кажете за моята Алфа (от подписа ми) какъв акомулатор е за нея. Че сегашния ми е на изживяване... а не съм сигурен, че e баш за този двигател. Мерси предварително.
                  Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

                  Comment

                  Working...
                  X